click fraud detection

Реєстрація філій, дочірніх підприємств

Дочірнє підприємство – самостійна юридична особа, що відноситься до головного підприємства. Якщо керівництво компанії приймає рішення розширити сферу послуг, що надаються (збільшити кількість видів діяльності), необхідно реєструвати дочірню фірму.

Документи для реєстрації ДП

Існує порядок оформлення, встановлений на законодавчому рівні. Важливим моментом залишається вибір назви дочірнього підприємства. Вона має показувати зв’язок з «головним офісом». Момент обов’язковий не тільки стосовно правової сфери. Секрет в тому, що головне підприємство вже має позитивний імідж і напрацьовану базу клієнтів. Потенційні партнери орієнтуються на назву. І якщо зв’язок між головним засновником і ДП не буде помітним «неозброєним поглядом», до результативної діяльності дуже далеко.

Резидентам необхідні наступні документи:

  • виписка з Державного реєстру;
  • підтвердження структури власності;
  • право підпису основних документів.

Нерезидентам необхідні:

  • виписка з торгового реєстру країни, громадянином якої є уповноважена особа;
  • документ про структуру власності;
  • копія протоколу установчих зборів (в документі містяться всі дані ДП);
  • право підпису документації;
  • копія паспорта посадової особи (або призначеного представника).

Важливо врахувати, що директором дочірнього підприємства може бути тільки людина з українським громадянством. У виняткових випадках право керування дочірньою компанією можна довірити іноземцю. Але людина повинна мати право на ведення підприємницької діяльності в нашій країні.

Всі документи, необхідні для реєстрації ДП, подаються державною мовою. Допускається нотаріально завірений переклад.

Алгоритм реєстрації Дочірнього підприємства

  1. Перевірка унікальності назви дочірнього підприємства.
  2. Підтвердження наявної юридичної адреси. При відсутності адреси її необхідно оформити.
  3. Підготовка пакету документів (перелік важливо уточнити).
  4. При необхідності – візит до нотаріуса для засвідчення копій або перекладу.
  5. Сплата державного мита в установленому розмірі (інформація уточнюється на момент реєстрації).
  6. Державне оформлення.
  7. Отримання виписки з реєстру.
  8. Випуск друку (штампа) для дочірнього підприємства.

Що стосується реєстрації філій компанії – це трохи інший процес, оскільки:

Філія компанії – це його відокремлений підрозділ, яке не є самостійною юридичною особою і виконує частину функцій основної компанії. Власником майна філії так само є юридична особа. Керівники філій діють на підставі довіреності від Директора або засновника компанії. Філій може бути кілька і на відміну від представництв вони можуть самостійно везти свою господарську діяльність.

Для реєстрації філії необхідно звернутись в Державну реєстраційну службу за місцем реєстрації юридичної особи.

Звернення до Юридичної компанії «Касьяненко і партнери» допоможе заощадити ваш час і сили. Професіонали дадуть відповіді на всі ці запитання, підготують документи, позбавлять від зайвих проблем.

Касьяненко Дмитро Леонідович

Адвокат, керуючий партнер Юридичної компанії "Касьяненко і партнери". Від 2002 року, Дмитро Леонідович розпочав свій шлях у правничій сфері, пройшовши шлях від ключових позицій у бізнес-структурах до важливих ролей у державному секторі. Завдяки своєму досвіду, він став відомим фахівцем у галузях кримінального права, банківського та фінансового права, господарського та податкового права і процесу.

Подписаться
Уведомление о
0 Комментарий
Inline Feedbacks
View all comments