Для реєстрації права власності на нерухомий об’єкт необхідно підготувати заяву, до якої додаються такі документи:
- документ, що підтверджує право заявника будувати нерухомий об’єкт на обраній земельній ділянці;
- документ, що підтверджує передачу об’єкта в експлуатацію;
- технічний паспорт;
- документ, що підтверджує присвоєння поштової адреси зведеному об’єкту.
Після збору і передачі перерахованих вище документів, реєстратор переходить до перевірки всього пакету документів. Якщо в ході перевірки не виникло питань або претензій до документів, починається процес реєстрації. Інформація про новозбудовані об’єкти передбачає відкриття нового розділу в Державному реєстрі та внесення в нього відповідної інформації. Далі з реєстру витягується необхідна інформація і передається заявнику разом зі Свідоцтвом.
Тільки після отримання на руки Свідоцтва заявник отримує повноцінне право на зведений об’єкт нерухомості і можливість проводити з ним будь-які маніпуляції в рамках чинного законодавства.
Для оформлення будівництва будинку вам точно буде потрібна допомога юристів Юридичної компанії “Касьяненко і партнери”. Володіючи величезним досвідом і високим рівнем професіоналізму, ми зможемо надати належну допомогу на всіх етапах зведення об’єкта нерухомості та оформлення права власності на нього. Наші юристи проведуть детальну консультацію, допоможуть розв’язати будь-які спори та питання з державними інстанціями, а також створять “карту” з усіма державними органами, які необхідно відвідати для оформлення паперів і отримання дозволу.
Юридична фірма “Касьяненко і партнери” допоможе зареєструвати право власності на об’єкт нерухомості, зібравши повний пакет документів для його подальшої передачі до відповідних державних органів. Ми допоможемо вам заощадити час і обійти стороною бюрократичні труднощі, які можуть зашкодити отриманню на руки свідоцтва про право власності.