click fraud detection

Оформлення будівництва будинку

Будівництво житлової або нежитлової нерухомості починається з бюрократії, де місцеві інстанції вимагають від власника майбутнього об’єкта грамотно оформити весь процес. Зробити це необхідно до початку будь-яких робіт, щоб не зіткнутися зі штрафами та іншими проблемами.

Кожен етап будівництва складається з трьох кроків:

  • зібрати пакет документів
  • отримати дозвіл
  • узаконити отриманий результат

Плануючи будівництво об’єкта, необхідно взяти до уваги той факт, що весь процес, з першого до останнього етапу, буде вимагати не тільки закупівлі будівельних матеріалів й роботи з підрядниками, а й відвідування різних інстанцій для отримання довідок, дозволів та інших документів, що дають право на законних підставах займатися будівництвом.

На жаль, на відвідування різних державних інстанцій піде досить багато часу, оскільки жодна установа не зможе надати універсальну консультацію щодо питань оформлення будівництва. Сьогодні Україна не має у своєму розпорядженні сталої законодавчої бази, яка регламентує будівельну діяльність і оформлення прав власності на зведений об’єкт. З’являються нові закони, спрямовані на спрощення тих чи інших процедур, але і в них знаходяться недоліки, які проявляються тільки після впроваджень нових норм.

В Україні робляться тільки перші кроки — формуються загальнодержавні реєстри та бази даних, розробляється алгоритм обслуговування громадян. Наскільки скоро ми отримаємо нову систему оформлення нерухомості та будівництва — питання, яке залишається відкритим.

Оформлення будівництва є дуже серйозним етапом під час зведення нерухомого об’єкта. Одна помилка або неправильне оформлення документа може спричинити відмову в отриманні відповідного дозволу і в результаті спричинити зрив встановленого строку, простій та зайві витрати.

Як оформити будівництво будинку?

Законодавство України регламентує, що перед отриманням свідоцтва про право власності на зведену нерухомість необхідно пройти обов’язкову держреєстрацію. Згідно з вимогами чинного законодавства, щоб отримати право розпоряджатися власним майном, власник повинен оформити право власності на нього. При оформленні права власності на зведений об’єкт нерухомості необхідно пройти не тільки процедуру реєстрації в державній інстанції, але і видачу свідоцтва.

Як отримати свідоцтво про право власності

Для реєстрації права власності на нерухомий об’єкт необхідна заява, до якої додаються такі документи:

  • документ, що підтверджує право заявника зводити нерухомий об’єкт на обраній земельній ділянці;
  • документ, що підтверджує передачу об’єкта в експлуатацію;
  • технічний паспорт;
  • документ, що підтверджує присвоєння поштової адреси зведеному об’єкту.

Після збору і передачі перерахованих вище документів, реєстратор переходить до перевірки всього пакета документів. Якщо в ході перевірки не виникло питань чи претензій до документів, починається процес реєстрації. Інформація про новозбудовані об’єкти передбачає відкриття нового розділу в Державному реєстрі та внесення в нього відповідної інформації. Далі з реєстру витягується необхідна інформація і передається заявнику разом зі Свідоцтвом.

Тільки після отримання на руки Свідоцтва заявник отримує повноцінне право на зведений об’єкт нерухомості й можливість проводити з ним будь-які маніпуляції в рамках чинного законодавства.

Для оформлення будівництва будинку вам точно буде потрібна допомога юристів Юридичної компанії “Касьяненко і партнери”. Маючи величезний досвід і високий рівень професіоналізму, ми зможемо надати вам належну допомогу на всіх етапах зведення об’єкта нерухомості та оформлення права власності на нього. Наші юристи проведуть детальну консультацію, допоможуть розв’язати будь-які спори або проблеми з державними інстанціями, а також створять “карту” з усіма державними органами, які необхідно відвідати для оформлення паперів і отримання дозволу.

Юридична фірма “Касьяненко і партнери” допоможе зареєструвати право власності на об’єкт нерухомості, зібравши повний пакет документів для його подальшої передачі до відповідних державних органів. Ми допоможемо вам заощадити час і обійти стороною бюрократичні труднощі, які можуть завадити вам отримати на руки свідоцтво про право власності.

Ефективна співпраця з Юридичною компанією “Касьяненко і партнери” дозволить вчасно закінчити будівництво й обійти стороною можливі проблеми!

Касьяненко Дмитро Леонідович

Адвокат, керуючий партнер Юридичної компанії "Касьяненко і партнери". Від 2002 року, Дмитро Леонідович розпочав свій шлях у правничій сфері, пройшовши шлях від ключових позицій у бізнес-структурах до важливих ролей у державному секторі. Завдяки своєму досвіду, він став відомим фахівцем у галузях кримінального права, банківського та фінансового права, господарського та податкового права і процесу.

Подписаться
Уведомление о
0 Комментарий
Inline Feedbacks
View all comments